life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

3 steg upp, 5 steg ner....

Publicerad 2012-06-24 00:43:40 i Allmänt

Hejhej mina kära vänner ;) Hur mår ni denna myggiga kväll/natt? =)
Jag och min lilla syrrra sovde över hos Dinah igårkväll. Jag va ju såklart med Dinah, och Lalla= min lilla syrra va ju såklart med Danne= DInahs lille bror. Jag tror seriöst att de är nått på G mellan dom... <3
Jag å Lalla fpr hem runt 19:00 typ. Sen for vi hem, bytte bil, for å åt på Blå huset, for till statoil och köpte en glass och tvättade bilen. For hem, mamma bytte kläder och sen for vi till tallbacken (de är en Camping)
När vi väl om dit så vare en fullgubbe där..... men de va faktist ganska Obehagligt för han sa att ja var söt och han började att stöta på mig och han sa att Jag var ´´Hans´´ bitch, och han ville hålla handen. Han ville tillomed att jag skulle ringa han...
Sen efter ett tag så försökte han gå upp för en INTE SÅ BRANT BACKE.
Han gick 3 steg upp, och sen rammlde han och gled cirka 5 meter ner igen....
Sen for  2 stycken kompisar för att hjälpa han uppför hela backen, men sen efter de så såg vi han inte nå mer :D
Aja är så GRYMT TRÖTT ska nog sova snart..... ska ba se en film först. Godnatt typ
// rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela