life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Älskar dig sis <3

Publicerad 2013-01-27 17:51:00 i Allmänt

okej, för sur sen alla gullliga saker till dig.
JAg hade skrivigt tt jätte gullit inläg till Donkee... Men de frsvann för min korv dator stängdes av..
Så nu kommer jag sria om de...
de kommer inte bli typ ika fins.. men ajaja..
Här it comes <3

Dinah... du är typ seriöst den vikdigaste personen i  mitt liv.
Älskar dig så j***la mkt!
Vi harr gått igenom hur mkt som hälls, mer ä halva mitt liv har bestårr av dig.
vi har också som sakt varit ästaa vännär i 8 år, och de ska och kommer bli minns 22 år till!
Jag har gjort,skat, och tänkt mkt som är fel.. Men du älskar mig ndå! (hppas jag)
Du har skaffat kille nu, och du ska värkligen hålla fast vid han.
Han är super snäll! Släpp han inte!
Jag har vart lite på sidan ga de.
Men ärligt alat så bryr jag mig inte, du blir så glad av han ch är du är glad är jag typ den lyckligaste tjejej i världen!
Älskar och se dig glad!
Är du glad, är jag glad, är du ledsen är jag ledsen.
Vill bara säga att jag älskar dg jätte mkt, och jag hoppas värkligen att du förstår de.
Och du har varit sjuk hela veckan ( sen mpndag kväll)
Och då insåg jag hur himmla tråkigare skolan och allt va uutan dig.
Inte ens alla håltimmarna va kul!! D:
Och igår va mi familj på stan. Vi for påM huset för att köpa nnå mpjs till mia syrror.
Då la jag mig ner på golvet mitt i M huset, och Sa:-
Jag saknar dinah!!! Kom hit dinah! osv.^^
Och dom hotade med att släga ut mig därifrän.. -.-
Men iaf, vad du ä väljer, vad du än gö för val, så kommer jag stötta dig i de.
de vet du vah?
Du är een stark person, men ingen klarar allt själv.. tyvvr <3
Jag ar iaf sakat dig jätte mkt när u har varit borta!
Mitt liv va tp pajjat..
Jag va typ depprimaerad hea veckan! :O

Jag suger sriiös t på skriva sånt här gullit text.. menmen...
Du är mi bästa vän i hela världen, och jag älskar dig jääääätte mkt.

Vi har glidigt ifrån varande sissa tiden... jag tänker inte riskrera de...
du vet hur j**la mkt jag älskar konståking vah?
Och du vet de dära gymnaset jag ville gå på i göte borg...
Konståknings gymnasiet....
Jag läste me på de.. om jag hade sökt nu hade jag kommit in...
Men som sakt.. vännäs ä Göteorg är ju längt ifrån varandra..
Nu kommer de jag ville säga med Gymnasiet..
.
.....
....
Jag kommer inte gå där.. jag kommer inte ens att söka dit..
Jag ska gå på Lilja, design med dig! <3
Love you bitch!

Älskar dig värklig Sis, lämna mig inte <3
Hand i hand, livet ut <3
/rebbe



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela