life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Storuman, Lyckele, Bebis. Bästa sommaren!

Publicerad 2012-06-25 17:11:43 i

 Hej, Jag har en känsla att den här sommaren kommer att bli den bästa.
Jag ska till Dinah på Onsdag och sova över. Och sen på Torsdagen så ska Jag, Dinah, och Danne (Dinahs brorsa) till Storuman i ca 2 dagar. Och då ska jag å dinah fara på storumandagarna, de e nästan som vännäs dagarna.  Efter att vi har varit i Storuman så ska vi till Lycksele typ i några dagar (veckor) tills Dinah och Dannes mormor blir less på oss ^^
Sisst (förra sommaren) när vi va i Lycksele så gick de inte så jätte bra. Eller jo... vi hade as skoj, och de hände ingen ting. Men jag och dinah blev panikslagna för att vi fantiserade.
Vi fantiserade om en Yxmördare som skulle komma och hugga av oss våra huvuden. De slutade med att Dinah sov med en kniv under kudden. Haha de komemr vara en sommar jag aldrig glömmer! :D
Och nån gång i Juli eller Augusti så kommer mamma få en bebis! :D De här kommer seriöst bli den bästa sommaren någonsin!
 
 
// Rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela