life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Rebekka!! I miss you bitch!!

Publicerad 2013-01-27 17:28:20 i Allmänt

Heej!:D
Tänkte bara snabbt skriva ett spontant inlägg om mig och rebekka...
Jag har inte spenderat så mycke tid med henne nu för tiden för jag har ju som sakt skaffat pojkvän...
Och jag vet att jag och Rebekka behöver mer tid för varandra!
Jag saknar tiden med henne!!
Men jag ska spendera mer tid med henne!
Och Rebekka....Jag ska se till att vi har dedär disney memories saken vi pratade om!! :D
Jag lovade dig redan före jag träffade Max att jag ALDRIG skulle låta en kille komma emellan oss<3
Men jag gjorde de ändå...Så VERKLIGEN förlåt... :'(
Men allt har varit så svårt...Förut fanns de bara en person som jag älskade (du)
Och sen träffade jag Max och började älska honom också...
Allt blev så konstigt och jag glömde typ bort dig...Men jag ska fixa egentid med dig...
behöver bara din hjälp med det, jag klarar inte allt själv vettu ;)
Älskar dig sis

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela