life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Hemmmaa!!

Publicerad 2013-07-31 22:29:08 i Allmänt

Heej!!!^^
Länge sen jag bloggade igen... Dinah bloggar inte här längre:(
Aja, de e hennes val:)
Och jag försöker blogga här så ofta jag kan... men orkar inte..^^
Jag har typ aldrig varit den '''riktiga'  bloggningstypen.
men när jag väl börjar skriva så äre as kul, men ja orkar inte komma igår..så de suger..;/
MEEEEEENN NU SKA JAG FAN KOMMA IGÅNG! >:(

Idag kom alla vi (jag,mamma,pappa,saga,alex) Hem från våran lilla ''road trip'' vi har haft.
Vi har haft as kul, träffat kompisar som vi har lärt känna via fb osv:)
Vi va på lisseberg med!:D
Första gången jag va där faktisk!
Ångrar inget kan jag säga!
Jag åkte Inte så många, men några blev de:)
En av dom va Balder.. jag ska seriöst aldrig åka den igen! Förutaom.. när dinah e med;) :*
Saknar henne as mkt! Och max med, heh och sen andra max.. jag saknar många-.-
Men mest Hon å max:)
Älskar dom så mkt<3
Har typ inte varit med dom på hela sommarn....men vi har ändå haft as mkt kontakt så de känns som om vi har varit med varandra ändå. Så... ja..^^
NU blev jag at igen.. orkar inte blogga...^^
Bildbombar sen. Pöss // rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela