life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

:D !yey! :D

Publicerad 2011-12-06 07:05:52 i Allmänt


Hejsan alihopa!!!!! Hur mår ni? Ja mår´bra
      det kommer att låta dumt, men nu har min moil blivigt svensk igen!! :D Tack vare pappa! <3
Vad skulle gör göra utan dig?!men min mobil har varit enelsk och den har också varit på T9 -.-'
Så jag är ju överlycklig! För jag och T9 hatar! Varadra!!!
måste npg skyndra mig! Bussen kommer typ 07.15 ochjag har inte klätt på mig än :S livet är ju inte alltid så lätt som man önskar
// rebbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela