life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Gick inte så bra, något av dem!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2011-12-23 23:44:04 i Allmänt

Hejsan svejsan!! Hur mår ni dagen före jul?! Jag mår ganska bra... tror jag. Jag fick inte spela wow hela natten igår :( :/ -.-' så det gick ju inte så där super bra precis!
idag så har vi varit på stan sen tyo 13:00 och vi kom hem runt 19:30 eller nåt sånt. men jag var med mamma och min lilla syrra var med pappa.
Parkerings tiden gick ut 15:10 eller nåt sånt. Jag och mamma köpte ett par snygga byxor till mig. Och när vi skulle skynda oss till bilen så skulle vi hinna att snabb gå in på  en annan äffär... Då gick typ larmet i affren! Det började det  att pipa as mycket!!!!!!!!!!! Så jag och mamma fick ju panik! Så vi gick till en som jobbade där och sa vad som hände och visade kvitot på byxrna. Hon vi visade byxorna  och frågade vad vi skulle göra sa
- ni måste gå tillbaka där ni köpte dom och låta dom ta bort den, för vi kan inte. Vi har ett annat system.

Så då fick vi springa och lämmna tillbaka byxorna där vi köpte dom! Som tur han vi, och vi hade ckså tur att vi inte hann att få nån böter! vi a´var tyo 11-12 min sena! Men mamma sa om vi hade fått böter så hade hon sickat den till kapphal (där vi köpte byxorna)... Så ´varken att spela wow hela natten eller att fara på stan gick ju inte så bra!
nU ORKAR JAG SERRIÖST INTE SKRIVA MERA!!! Jag funderar på att lägga mig snart... ju fortare jag går å lägger mig detså fortare blir det jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

// Rebbe

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-27 13:39:02

hahah okej, jag hade nog också sickat räknings saken till kapphal med

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela