life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Godmorgon alihopa!

Publicerad 2011-12-09 06:57:52 i Allmänt

I går på lunch rasten så började jag å dinah först gunga, haha och när vi ramlande ner frän gugan.... så började vi att snömula varandra. de var as skoj! :D Jag jag också Dinah en julklapp.  jag kanske ska få min idag, yey. Ska typ ta ed min kamera idag till skolan.... hoppas att den kommer å överleva dagen. Nu sitter jag och lyssnar på musik och sjuger i mitt rum. måste ju träna till Lucia! ;)   
Måste väll gå ner snart, så jag kan fara till skolan. Bye bye baby :p bloggar mer sen
// rebbe <3<33


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela