life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

LUCIA!!!

Publicerad 2011-12-15 08:08:26 i Allmänt

hej, för två dagar sedan  så hade vi Lucia. Och dinah blev Lucia :D Jag sjöng solo. Jag sjöng:
Det strålar en stjärna. Och de blev ju inte så dårligt som jag trode att de skulle bli :D Men jag var nervös! Super nervös! Men jag hade nårgra kompisar som hade stöttat mig. Och igår så kom dinah till mig, och vi gjorde en snö hund. Den blev as bra :) Bilder kommer nog snart.  Aja.. måste dra nu. Dinah kommer ju typ snart. Men jag är gansla glad med, för vi ska typ ha Jul pyssel om 2 minuter.....så vi får ju typ se hur det går.
Puss puss
// Rebbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela