life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Saknar dig grymt mycket broder ! Vila i frid Ryan Dunn! love you 4-ever! <3 :*

Publicerad 2011-12-16 19:54:15 i Allmänt

hej, nu sitter jag i mitt rum och  as gråter. Jag hörde att En av jackass killarna var död.Jag trodde inte på det, så jag gick in på google, och sökte på: Jackass död. Jag klickade på det första som kom upp det här kom upp :''''''( jag vill inte tro det!! jag villl inte tro att det är sant!


”Jackass”-stjärnan Ryan Dunn död 

Ryan Dunn, 34, känd som en av killarna från Jackass-gänget, har dött i en bilolycka.Enligt polisen körde Dunn av vägen och in i ett träd i hög hastighet, skriver TMZ. 

Olyckan ska ha skett klockan tre i natt och förutom Dunn ska en oidentifierad person också ha omkommit.Sajten TMZ skriver att det var Bam Margeras mamma som bekräftade att Dunn var en av de avlidna.Enligt polisen i West Goshen, Pennsylvania ska bilen Dunn färdats i kört genom ett räcke och ut bland träden längst vägen, där den fattade eld.

– Bilen var helt övertänd när vi anlände, säger en poliskälla.

Bara timmar innan sin död postade Dunn en bild på sig själv och några kompisar när de stod och drack alkohol. Kort efter olyckan var det ännu okänt om ”Jackass”-stjärnan satt bakom ratten. Men nu har myndigheterna bekräftat att Dunn var den som körde bilen, en Porsche 911 GT3 från 2007.

Känd för leksaksbil i stjärten

34-åringen, med det karakteristiska skägget, hade tillsammans med Bam Margera spelat in fyra ”Camp Kill Yourself”-videor innan de skapade MTV-serien ”Jackass” med bland andra Johnny Knoxville och Steve-O. Bland scenerna Dunn blev känd för märks scenen i Jackass: The Movie när han för upp en leksaksbil i stjärten och går till en doktor för att klaga på magsmärtor. Ett "stunt" som inte ens våghalsen Steve-O ville utföra.¨
En utredning har startats för att reda ut orsaken till olyckan.





Love you Ryan Dunn 4-ever!




Ryan Dunns totalförstörda Porsche.









Kvällen innan sin olycka postade Dunn den här bilden på sin twitter. En bild som nu sprids över nyhetssajter och kopplas ihop till olyckan.

Om ni ej tror mig så här är sidan:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article13203401.ab

// rebbe

R.I.P. Ryan Dunn många kommer att sakna dig! <3  :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Kommentarer

Postat av: Mikkiz

Publicerad 2011-12-20 03:21:15

Det var ju ett tag sen men... Ja saknad fan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela