life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

tjabbaloba! Hehe xD

Publicerad 2011-12-21 21:18:33 i Allmänt

hej, sorry för dåligt upptatering!
Idag har det pysslats på skolan, yey. Det var rolgit. imörron så kommer vi också å pyssla :D sen ska vi dansa runt granen som vi typ alltid gör iskolan. 
 
I typ måndas hade vi matte prov (Alla mutliplikation tabbelerna)
i tisdags hade No-prov om kroppen. tex vad händer i munen när vi äter.
vad kallas huvudets ben me än annat ord? Mm.
jag trro att de gick bra.. hoppas att det går bra iallafall. Hehe Jag+prov=blä!
Imorgon så är det sissia daen på skolan innan vi har jul lov :D. Hoppas att vi/jag kommer att hinna att fara till typ stan eller nånstans så att jag kan julhandla det sissta till familj, släckt och vänner. Hehe hopppas att pengarna räcker till familj,släckt å dom närmaste vännerna. haha det lär ju knappast å när man har 50 kr HAHA vi får vell hopppas på the best!
// rebbe <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela