life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

The secret day!

Publicerad 2011-12-02 16:12:16 i Allmänt



Haha, så här såg vi ut hela dagen på skolan, i pyjamas. Dinah i snobben, och jag (rebbe)
i apor. Haha det var kul att se lärarnas min när dom såg oss i pyjamas. haha!
Men det var en bra sak också, att vi kom i pyjamas till skolan. Så.. om vi (jag och Dinah)
Råkar att försena oss as mycket så spelar de ju ingen roll om om kommer i pyjas eller inte,
för då är dom ju vana att vi brukar komma till skolan i pyjamas. Haha de har ju vart en as rolig dag
iallfall. 
 :DD
 ((jag trodde att dagen skulla vara skit, och att alla killar/tjejer skulle reta oss för vi kom  i pyjamas till skolan...
men så blev de ju inte! Allt dom sa/ frågade var:

- Varför har ni pyjas på er?! :O
- Vi utmanade varandra+ att vi tyckte att de var en bra id'e!))




rebbe= monkey girl in pyjamas.






Dinah= Snobben girl in pyjamas














ojsi, akta er för KUNG FU DINAH! ;)





// rebbe och Dinah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela