life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

YEY!

Publicerad 2011-12-16 22:12:00 i Allmänt

hej, är nu inte lika ledsen som jag var tidigare ikväll! :D Men är ändå lite ledsen :/
för nu pratar jag med en AWSOME friend on Msn. Som jag saknar så grymt mycket ! Men han går nu på Hammar. Hoppas att jag kommer att på vara med han nästa år när jag börjar där!!!!!Jag har inte mått så bra, i veckan. För jag att jag tycker olika saker om mig själv.... Men inte tills nu. Du är som en bror för mig! Vi har gått igenom så mycket tillsammans! älskar dig bror! <3 :*
Men jag får ju inte glömma Dinah, haha hon kommer jag ju att vara med mest så klart ;) När jag hör namnet Simon Johansson så tänker jag på det här

1 Alltid snäll
2 bra humor
3 Dig kan jag alltid lita på (bland alla killar jag känner)
4 Världens snällaste kille!
5 älskar dig bror! <3
6 jämt glad
// Rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela