life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

ensam hemma

Publicerad 2011-11-19 23:08:36 i Allmänt






hej jag var ensam hemma idag för mamma var på 40 års kalas och pappa och danne var i umeå hela dagen.... jag har haft ass tråkigt idag har bara suttit i soffan och sett tvd ( the vampire diaries )
nu ligger jag forfarande i soffan och ser tvd jag har gjort det i typ 10 timmar. jag har typ klivit upp 2 gånger idag.
en gång gick jag upp för att äta middag andra gången jag klev upp så hade jag så tråkigt så jag sprang 5 varv runt huset.
mums nu kommer pappa med mitt godis. jeeeeejjjjjjjj.....
hare bra // dinah

Kommentarer

Postat av: kevin

Publicerad 2011-11-24 17:35:56

oj då... Du får ju inte äta så mycket godis! Du borde vara ganska fet nu... börja banta lite.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela