life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

As heta!

Publicerad 2012-03-16 16:55:34 i Allmänt

Jo mannen! ;) 
Ikväll ska jag över hos Dinah . Och när vi gickhem till henne efter skolan så skulle jag bara duscha och sen skulle hon stajla mig xD  Hon blev klar med fig för typ en halv timme sen :D JAg trodde att jag skulle se ut som en  Clawn :( Men det gjorde jag då värkligen inte!! Jag är as het! Dina med..na xD haha skojja ba. Hon ser också ba ut. Bilder kommer om nån timme, eller i natt.  Är du kille, så kommer du att bli kär i oss! (Mest Rebbe)
Du/ni har seriöst aldrig sett oss så här snygga förut! :D

// Rebbe <3 Jag vet att du hatar att älska mig/oss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela