life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Bompe, stormpe, plompe,

Publicerad 2012-03-01 15:01:17 i Allmänt


Hej, vad ska ni göra på sportlovet?
Själv så ska jag fara till Aahka å Ajja = Mormor å morfar.
Ska åka upp dit på Lördag. 07.30.
jippie!!!!!!!! JAg älskar att kliva upp tidigt på morgon, det är
de bästa jag vet! :D
haha nej! Värkligen inte! -.-*
Aja, jag å Alex måste ju upp it nån gång :/
Hehe, aja det kommer nog att gå bra... hoppas jag iaf!

kom hem för typ i 1h sen. Jag tänkte börja packa men orkade inte xD.
SItter å rtar med en komis på msn medans jag ska spela WOW!! <3 (A)
// Rebbe O.o

Kommentarer

Postat av: dinah

Publicerad 2012-03-01 18:56:13

hahaha så söt han har ju så lång tunga :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela