life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Glass :D (A)

Publicerad 2012-03-08 21:33:19 i Allmänt

Hej, tänkte säga lita saker sm jag har gjort i veckan!

I söndas satt jag å lala (Alexandra) på bussen i 5 timmar.
I Måndas så for jag till en kompis.
I Tisdas så tror jag att jag... hmmm jag  minns inte vad jag gjorde då xD
I onsdas så var jag hos Mari som fyllde 30. Jag lekte med Emilia som är 3 år
I da (Torsdag) så har jag varit på kalas.  Och klappas maaaaassa renar!
HA! nu kom jag på vad jag gjorde i Tisdgas! Jag byggde en snö kojja! :D

Aja, älskar alla mina vännär, som har stöttat mi under alla år som jag har kännt dom (L)
Det finns ju såklart några jag älskar mer än andra men aja skit i de. Tack!
Specieelt tack tilll två stycken. En kille å en tjej!
Hmm.. jag börjar väll med tjejen.

Tack Dinah! För att ud är min bästa kompis! Vi har uppleft många saker. Utan dig så skulle jag inte haft så bra självförtroende! Idioterna på skolan hade nog krossat mig redan.  Vi har både skrattat å gråtit tillsammans... å gett andra stryk xD  Du peppar mig till nya saker hela tiden, som jag nog inte hade klarat utan dig. Te.x min konståkning.  Jag ville sluta, för jag tyckte att jag var dårlig och M.M. 
Du peppade mig till att fortsätta!! utan dig så skulle jag nog inte varit så mellan bra på konståkning som jag är nu! Vi har bråkat några gånger men blir alltid samms på typ 5-10 min. Tack för att du är du! Du har ställt upp för mig när det är nått. Du tröstar mig när jag är ledsen. Du har räddat mååånga liv xD! Tack! Jag skulle kunna nämna Minnst 100000 saker mer. Men jag orkar inte skriva så mkt! xD


Och nu till Killen:
Tack till  ......
Tack för att du är du, snäll och söt.. ^^
Du mobbade mig ett tag. Och jag trode att jag skulle hata dig 4-ever. Men de gjorde/ gör jag inte.
Du ställer upp för mig om det är nått som ja vill prata om! <3 Du är den bästa killen i världen! Du är som en bror för mig!

Hoppas att  Dinah och Simon aldrig lämmnar mig ensamm!!!!! <3 (A)

// Rebbe!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela