life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Grymt stollt över mig själv!!! :D <3

Publicerad 2012-03-13 18:18:53 i Allmänt

Hej! det är kommer att bli ett långt inlägg... eller kanske inte. De får vi ju se på slutet xD

Idag hade vi språkval! och den här dagen hoppas jag att jag kommer att minnas!!
Jag skulle ju je en kill kompis en present, på allahjärtans dag. Men det gjorde ja ju inte för vågade inte^^ -.-*
Nu vågade jag! :D Men det tog ju någa veckor innan jag vågade. Det tog  5 veckor! hehe, om inte mer!
Som tur var så behövde jag å Dinah inte passa nån buss. För vi skulle på teater med andra 6:or och :or.
 Jag såg han komma ut, och jag fick panik! hehe men på ett bra sett! Jag  gick samma väg som han fast jag gick inte bakom han, och inte framför han heller. Jag gick så att jag mötte han.
Jag kände typ att jag började att rodna. Jippe! då blev du ju bara mer pinsamt ju!
Och sen gick ag mot han, tog upp paketet ut min ficka. å sen jag ja han den! Jag fortsatte att gå. Sen blev jag as glad för att jag äntligen vågade. Jag sprang till den närmasde snökullen och började att dansa för mig själv^^
Sen kom Dinah och typ var as glad :D För att jag vågade alltså ;D
Sen skyndade jag mig att gå därifrån. För jag ville inte se är han öpnade den. hehe eller jag vte ju inte om han har öppat den då, eller sen.
När jag kom hem så loade jag in på msn. Och då har han skrivit ungifär så här:
Tack så mycket för presenten! och lite annat smått å gott ^^
Hehe, kommer inte att säga vad han heter. Eller vad han mer skrev!!!!

Aja, nu ser ja på tv, och ska börja spela wow!  puss å hej!
// rebbe ro ;)
hehe ba skojja mena ''rebbe''

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela