life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

hmmmmmm

Publicerad 2012-03-09 22:42:56 i Allmänt

heeej'

idag kom jag hem från mormor (äntligen) jag ahr typ badat hela veckan eller nästan jag for ju och bowla en dag...
Jag har ett problem, en väldig speciell person fyller år snart och jag vet inte vad jag ska ge henne. Allså jag vet många saker fast dom är så dyra!!!! men jag tror jag vet vad jag ska ge henne men det tänker jag inte säga :P
hare bra //Dinah

Kommentarer

Postat av: rebbe

Publicerad 2012-03-10 16:03:46

:O Vem? vem?? vem? vem?? JAg kan hjälpa :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela