life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

holla amigos

Publicerad 2012-03-19 18:54:58 i Allmänt

heeej

idag hade vi matte, sv, idrott, no och so de var tråkigt.
imorrn ska vi typ ha nationella prov i matte de kommer inte gå så bra
tror jag för inte jag elr rebbe är så bra på de. vi ska b-språk på morgonen
derekt efter har vi provet, vi har en 60 min lektion då och provet är 80 min
så vi kommer missa typ 20 min av lunchen så vi kommer få längre rast.
Efter rasten har vi typ ett till 80 min prov kul va.....
jaja nu kan jag inte skriva mer jag måste plugga till spanska imorrn jag
har typ 25 glosor kul va sen har jag 20 glosor i engelskan tills onsdag
hare bra eller hare dårligt om ni vill
//Dinah

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela