life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Månen hänger med, enögd men vaksam....<3

Publicerad 2012-03-20 17:26:29 i Allmänt

Hej, förlåt för att jag inte har bloggar på mkt på sisstone! Har bara inte haft nån blogg lust :/  Hehe sorry för de ^^¨
Idag så hade vi Nationell prov i matte. Tommy (våran lärare) blev sur på oss. :D haha det var skoj. Det gick  nog ganska bra för Dinah. Jag är det värre för iaf -.-'  xD
Idag vare också B-språk(språkval)
Blen sjukt irriterad på bruden bakom mig. Jag kålla på hon 1 Gång, för att se vad hon gjorde.
Mm, och då säger hon:
- Serisöt, vad har du för fel. Sluta glo på mig.
Eller nått liknande.....  Jag var as nära på att smälla till henne! Men kom på att det inte var en sån jätte bra ide för att läraren  var kvar. Tänkte att jag smäller till henne när läraren har gått ut!
Men såklart så fick ja inte smälla till henne för läraren gick inte ut! Och när lektionen var slut , så skulle jag inte smälla till henne då... Så var hon bårta!!!! Serriöst! >( Vad hade jag gjort henne?!

ÄÄÄÅÄÅÄÅÄ, vad jag är hungriig!! ja vill ha min lasange!!!!!! ;D (L)

 // rebbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela