life´s what you make it

De här är våran blogg där vi skriver lita allt möjligt... Vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt :D

Bum, Bummi bummes

Publicerad 2012-03-01 07:24:23 i Allmänt



Hej, jag har lisstat ut att jag kommer att missa bussen idag :/
Aja igår så pratade jag med en kompis på msn i ca 2 h. :D
Det var roligt. Jag önskade att vi kunde snacka i minnst 3 timmar till!
Aja, idag så kommer vi ha gympa å sånna dryga stuff!
Blääää jag orkar inte fara till skolan!
Men ska de iaf så att Dinah har nån å va med! ;P
// Rebbe

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-03-01 18:51:58

hahaha fjortis!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dinah och Rebbe

Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela